Inscripcions Premi Catalunya d'Ecodisseny 2015

Josep Espín,

Inscripcions Premi Catalunya d'Ecodisseny 2015


S’obra el període d’inscripcions al Premi Catalunya d’Ecodisseny, organitzat pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya. 

Aquest Premi reconeix els productes que estan dissenyats per millorar el comportament ambiental dels productes i serveis al llarg del seu cicle de vida.

El guardó té cinc categories amb un valor de 5.000 euros per a cadascuna. Les categories son:

A. Producte. Producte en el mercat, dissenyat o fabricat a Catalunya, que tingui en compte consideracions ambientals. B. Producte en desenvolupament. Projecte no produït o comercialitzat, dissenyat a Catalunya tenint en compte consideracions ambientals. C. Estratègia. Iniciativa, política, procediment o sistema, implantat o executat a l’àmbit de Catalunya, que incorpori l’ús de productes ecodissenyats. D. Disseny Jove. Producte, producte en desenvolupament o estratègia d'ecodisseny desenvolupats per estudiants o titulats novells de Catalunya. E. Disseny euromediterrani. Producte, producte en desenvolupament o estratègia desenvolupats als països euromediterranis.

Per poder participar has de presentar la teva sol·licitud mitjançant el formulari que es troba al web de l’Agència de Residus de Catalunya.

 Consulta les bases i participa!

 Tens fins el 28 de febrer per inscriure’t!

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies